قیمت طلا به پرواز در آمد/ جهش شدید قیمت‌ها

کدخبر: ۶۰۳۸۲۸
اقتصادنیوز: در حال حاضر هر اونس طلا در بازار جهانی یک هزار و ۹۳۲ دلار قیمت دارد و این قیمت در شرایطی است که یک هفته قبل طلا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر بود؛ این نشان از افزایش ۵.۴ درصدی قیمت طلا در این مدت را دارد.
قیمت طلا به پرواز در آمد/ جهش شدید قیمت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، قیمت طلا امروز هم در بازار جهانی گران شد. آخرین وضعیت بازار جهانی طلا حاکی از افزایش نزدیک ۴ دلاری قیمت اونس طلا است.

در حال حاضر هر اونس طلا در بازار جهانی یک هزار و ۹۳۲ دلار قیمت دارد و این قیمت در شرایطی است که یک هفته قبل طلا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر بود؛ این نشان از افزایش ۵.۴ درصدی قیمت طلا در این مدت را دارد.

سیگنال عبری به بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 22 مهر

روز شنبه هفته ‌گذشته، اونس طلا در بازار جهانی یک‌هزار و ۹۳۲ دلار بود و به نظر می‌رسد فعلا روند صعودی بازار جهانی طلا ادامه دارد.

تحلیلگران بازار طلا پیش از این نیز ساختار انس را صعودی پیش‌بینی کرده بودند. آنها انتظار ورود به منطقه ۱۹۰۰ دلاری را برای طلای جهانی داشتند.

بنا به گزارش رویترز، درگیری‌ در خاورمیانه و انتظار پایان روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا قیمت طلا را در بازار جهانی افزایش داده است. در حال حاضر طلا در آستانه بهترین هفته خود طی هفت ماه گذشته قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید