قیمت میوه‌های پاییزی اعلام شد

کدخبر: ۶۰۴۸۷۲
​رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اعلام کاهش 20 درصدی قیمت موز گفت: قیمت هرکیلو انار ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، هرکیلو خرمالو شمال ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، کیوی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، نارنگی ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان و سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۰ هزارتومان است.
قیمت میوه‌های پاییزی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تولید میوه های پاییز نسبت به مدت مشابه سال قبل، کمبودی در عرضه نداریم.

او قیمت هرکیلو انار را ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو خرمالو شمال ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، خرمالو شهریار ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، کیوی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، نارنگی ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان و سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۰ هزارتومان است.

کارگر ادامه داد: هم اکنون هرکیلو انگور بی دانه قرمز با نرخ ۲۰ تا ۴۵ هزارتومان، انگور بی دانه سفید ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، انگور بی دانه ارومیه ۳۰ تا ۶۵ هزارتومان، گلابی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، خیار بوته ای ۵ تا ۱۲ هزارتومان، خیار گلخانه ۶ تا ۱۵ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، شلیل شمس ۲۰ تا ۴۵ هزارتومان و آلو شابلون ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هرکیلو جانا را ۶ تا ۱۲ هزارتومان، خربزه ۵ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۴ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۲ تا ۷ هزارتومان اعلام کرد.

او از کاهش ۲۰ درصدی قیمت موز خبر داد و گفت: با واردات موز از هند نه تنها قیمت موز در بازار کاهش یافته، بلکه نرخ میوه های پاییز هم در بازار تعدیل شده است‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید