دولت به این افراد وام میلیاردی می‌دهد+ جزئیات

کدخبر: ۶۰۴۸۹۳
اقتصاد نیوز: مدیرکل دفتر حمل ونقل سازمان راهداری از پرداخت وام به متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل خبر داد.
دولت به این افراد وام میلیاردی می‌دهد+ جزئیات

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقر جوان گفت: تامین و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم و اولویت اصلی ما در این حوزه استفاده از ظرفیت های ناوگان داخلی کشور است.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل سازمان راهداری، در نوسازی ناوگان اتوبوس برون شهری تا به امروز اقدامات گسترده ای صورت گرفته و در خصوص واردات هم اقدامات لازم انجام شده و بخشی از ناوگان وارد شده است.

او گفت:طبق مصوبه هیات وزیران باید ۲هزار دستگاه ناوگان اتوبوس وارد کشور شود که اگر ابهامات در این حوزه برطرف شود، روند واردات این دوهزار دستگاه اتوبوس تسریع خواهد شد.

باقر جوان افزود: تسهیلات یک و نیم میلیارد تومانی برای متقاضیان در این حوزه‌ داده می شود که با اعلام شیوه نامه‌ها به استان‌ها، شرکت‌های اتوبوس رانی، رانندگان و مالکان می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از تسهلات ارائه شده در این فراخوان کاهش پنجاه درصدی عوارض بازرگانی است که نیاز به تصویب وزارت کشور و وزارت صمت دارد.

باقر جوان با اشاره به اینکه عمر ناوگان وارداتی لازم است زیر پنج سال باشد افزود: شرکت‌های سازنده باید دارای استاندارد‌های لازم نیز باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید