وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان :

همکاری خودرویی ۵۰ میلیون یورویی ایران و قرقیزستان / پروژه مشترک چیست؟

کدخبر: ۶۰۵۴۸۸
اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان گفت که تاسیس صندوق سرمایه گذاری ایران-قرقیزستان به ارزش ۵۰ میلیون یورو در دستور کار دو کشور قرار خواهد گرفت.
همکاری خودرویی ۵۰ میلیون یورویی ایران و قرقیزستان / پروژه مشترک چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ا ز ایرنا از آکی پرس، دانیار آمانگلدیوف وزیر اقتصاد و بازرگانی قرقیزستان در گفت و گو با خبرنگاران گفت ایجاد صندوق سرمایه گذاری ۵۰ میلیون یورویی با ایران در دستورکار است و این سرمایه در راستای حمایت از پروژه های مشترک از جمله مونتاژ تراکتور خواهد بود.

وی افزود : «همانطور که می دانید ایران مدتهاست تحت تحریم است و تولیدات داخلی در این کشور فعالانه توسعه یافته است. در زمینه صنعت نیز توسعه پیدا کرده است. بنابراین ما مشتاقیم تا همکاری در این زمینه را با ایران گسترش دهیم. »

به گزارش ایرنا، نشست هم‌اندیشی کشاورزی، تجاری و اقتصادی ایران- قرقیزستان روز جمعه هفته گذشته در بیشکک، پایتخت قرقیزستان آغاز و هم‌زمان با دیدار وزیر جهادکشاورزی و مقامات عالی قرقیزستان، نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی دو کشور برای بررسی مسایل و موضوعات دو جانبه و گسترش روابط اقتصادی، کشاورزی و تجاری در مرکز قرقیزستان نیز برگزار شد.

در این نشست دو طرف با امضای تفاهم‌نامه‌ای با ایجاد دفتر سرمایه‌گذاری مشترک با هدف توسعه مبادلات تجاری و همکاری‌های زیرساختی موافقت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید