مرحله جدید خالص‌سازی!

خیز جدید رسانه‌های حامی دولت برای برکناری رئیس اتاق بازرگانی؛ سلاح ورزی: هنوز رئیس هستم!

کدخبر: ۶۰۵۶۲۷
​اقتصادنیوز: از ساعاتی پیش رسانه‌های حامی دولت موج جدید خبری علیه رئیس اتاق بازرگانی به راه انداخته اند. برخی از رسانه‌های منتقد دولت این موج را گام جدید خالص سازی حامیان دولت ارزیابی کرده‌اند.
خیز جدید رسانه‌های حامی دولت برای برکناری رئیس اتاق بازرگانی؛ سلاح ورزی: هنوز رئیس هستم!

به گزارش اقتصادنیوز  امروز جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی ابهامات انتخابات اتاق بازرگانی ایران پس از چندین بار تعویق برگزار شد تا داستان 130 روزه هیات رییس اتاق بازرگانی ایران مشخص شود.

اما در حالی که یکی از اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در گفت و گو با «اکوایران» خبر از بی‌نتیجه بودن جلسه امروز داد و عنوان کرد که اعضاء شورای نظارت در جلسه امروز به نتیجه نرسیدند و بررسی ایرادات مطرح شده به انتخابات اتاق بازرگانی به جلسه آینده موکول شد، برخی از سایت‌های اصول‌گرا از برکنار سلاح‌ورزی خبر دادند. در این اخبار تاکید شده بود «شورای‌ عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران متشکل از وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور اقتصادی و دارائی، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس و دو نایب رئیس اتاق ایران و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بعد از ظهر امروز با اکثریت آرا به برکناری سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران دادند».

این خبر در حالی اعلام شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی «اکوایران» عنوان کرد که تا اعلام بیانیه رسمی شورای عالی نظارت نمی‌توان در خصوص اخبار امروز اظهار نظر کرد. با این شرایط باید در انتظار اطلاعیه رسمی شورای عالی نظارت در خصوص نتیجه جلسه امروز بود.
 

اخبار منتشر در حالی است که بهادری جهرمی سخنگوی دولت در شبکه اجتماعی X (توتیتر سابق) خود نوشت «ایستادگی بر مُرّ قانون». در واکنش به توییت سخنگوی دولت خبرگزاری تسنیم مدعی پایان حضور «غیرقانونی» سلاح‌ورزی و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی شد.

 

تسنیم

در همین حال حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق ایران در شبکه اجتماعی ایکس به موج اخیر خبرسازی علیه خود واکنش نشان داد و اعلام کرد هنوز ریاست اتاق را بر عهده دارد.

سلاح ورزی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید