این خانه‌ها سنددار می‌شوند

کدخبر: ۶۱۰۱۸۵
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: مالکان واحد‌های مسکونی اراضی تصرفی متعلق به دولت که قبل از سال 94 و مطابق توسعه شهری، واحد خود را ساخته باشند، می‌توانند برای دریافت سند مالکیت اقدام کنند.
این خانه‌ها سنددار می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس بند م تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه 1402 متقاضیان دریافت سند در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشین تا پایان اسفند فرصت ثبت‌نام در سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده را دارند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید کرد: توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده و ترغیب و تشویق مردم، سازندگان و پیمانکاران به اهمیت نوسازی این بافت‌ها و همچنین ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مورد تاکید دولت سیزدهم است.

آیینی افزود: مالکان واحد‌های مسکونی اراضی تصرفی متعلق به دولت که قبل از سال 1394 و مطابق توسعه شهری، واحد خود را ساخته باشند، می‌توانند برای دریافت سند مالکیت اقدام کنند.

وی تصریح کرد:متقاضیان می‌توانند در سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده شهری شرکت بازآفرینی شهری ایران به نشانی  www.facility.udrc.ir تقاضا برای دریافت سند مالکیت ملک خود را ثبت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید