گاز این ویلاها قطع می‌شود

کدخبر: ۶۱۲۹۵۲
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: 250 هزار ویلا و خانه‌دومی در مازندران داریم که سکونتی افراد در آن ندارند و مأموران گاز بازدیدهای لازم را از این ویلاها انجام می‌دهند و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند.
گاز این ویلاها قطع می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ قاسم‌علی مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: سرد شدن هوا بخشی از گازرسانی به ادارات و مراکز را محدود کرده است و در بخش صنایع نیز استفاده از سوخت دوم در دستور کار است.

وی با بیان اینکه "در زمان حاضر وضعیت مصرف گاز در استان نرمال است"، افزود: مشکلی در تأمین گاز در مازندران و قطعی گاز خانگی نداریم و در تلاشیم با پایداری جریان گاز خانگی صنایع از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره مدیریت مصرف گاز در ویلاها و خانه‌دومی‌ها در مازندران ابراز کرد: با بالا رفتن تقاضای مصرف گاز از امروز پایش گاز مصرفی خانه‌دومی‌ها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: 250 هزار ویلا و خانه‌دومی در مازندران داریم که سکونتی افراد در آن ندارند و بخشی از این افراد داخل استان و بخشی خارج استان سکونت دارند و بحث پایش‌ ویلاهای خالی از سکنه را آغاز کردیم و مأموران گاز بازدیدهای لازم را از این ویلاها انجام می‌دهند و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند.

مایلی رستمی ادامه داد: اخطار پیامکی به ساکنان ویلاها داده می‌شود و اگر در قطع گاز کوتاهی کنند بدون هیچ اغماضی با قطعی گاز روبه‌رو می‌شوند‌.

این مسئول یادآور شد: بازدید از مراکز آموزشی، ادارات، اماکن نیروهای مسلح بدون هیچ قید و شرطی انجام می‌شود و همه مصرف‌کنندگان مکلف به رعایت الگوی مصرف گاز هستند.

وی گفت: شاهد بالا رفتن مصرف گاز در شهرستان‌های بابلسر، بابل، آمل، فریدونکنار و محمودآباد هستیم  و بخش خانگی در اولویت گازرسانی قرار دارد به‌طوری که هم‌اکنون در استان یک میلیون و 700 هزار مشترک گاز خانگی داریم و تأمین گاز مشترکان خانگی یک اولویت است. همه مشترکان لازم است دمای آرامش از 18 درجه تا 21 درجه را رعایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید