رئیسی: انتظار 18 ساله مردم به سر آمد+فیلم

کدخبر: ۶۱۳۰۷۳
اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: بالاخره این انتظار 18 ساله مردم به سر آمد، بنده سال گذشته به ایستگاه پرند سر زدم و گزارشی که به من دادند این بود که در چند سال گذشته پیشرفت کار به طور متوسط یک درصد در سال بوده و کار متوقف شده درحالیکه می‌توانست این کار سریعتر انجام بگیرد.
رئیسی: انتظار 18 ساله مردم به سر آمد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، پروژه متروی پرند صبح امروز پنجشنبه با حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و وزیر راه و شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بالاخره این انتظار 18 ساله مردم به سر آمد. بنده سال گذشته به ایستگاه پرند سر زدم و گزارشی که به من دادند این بود که در چند سال گذشته پیشرفت کار به طور متوسط یک درصد در سال بوده و کار متوقف شده درحالیکه می‌توانست این کار سریعتر انجام بگیرد.

رئیسی تصریح کرد: از سال گذشته دوستان و همه بخش‌ها دست به دست هم دادند و امروز به قول یک ساله شان عمل کردند و به بهره‌برداری این پروژه رسیدیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در اینجا نزدیک 500 هزار نفر جمعیت داریم و این وسیله می‌تواند خیلی به مردم در رفت و آمد کمک کند.

براساس این گزارش مترو پرند در ضلع جنوب غربی شهر پرند و آزادراه تهران ساوه و مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید