۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در این استان ساخته می‌شود

کدخبر: ۶۱۵۰۸۱
اقتصادنیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:۵۰۰ واحد مسکونی از محل تفاهمنامه کمیته امداد و سپاه حضرت عباس(ع) در حال ساخت است.
۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در این استان ساخته می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عباس نوظهور، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ۵۰۰ واحد مسکونی از محل تفاهمنامه کمیته امداد و سپاه حضرت عباس(ع) در حال ساخت است.

خبر مرتبط
وعده جدید برای مسکن مهر پردیس

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هم‌اکنون واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر به ۱۹ هزار و ۱۸۲ واحد کاهش یافته که این شرکت در نظر دارد ۷۰۰۰ واحد را در دهه فجر و ۳۰۰۰ واحد دیگر را قبل از اتمام سال جاری تحویل دهد.

وی افزود: تلاش داریم تا با همکاری‌های گسترده‌تر بتوانیم تمامی این واحدهای مسکونی را در اسرع وقت ساخته و در اختیار مددجویان قرار دهیم.

خبر مرتبط
خبر مهم؛ همه مالکان خانه ها بخوانند

اقتصادنیوز: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای مدیریت بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی، سامانه ملی املاک و اسکان را به‌روزرسانی کند.

نوظهور، بیان کرد: فعالیت بسیج سازندگی تنها به بخش عمرانی خلاصه نمی‌شود و در سایر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و معیشتی نیز همیار کمیته امداد استان اردبیل هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با بیان اینکه در زمینه اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهد همکاری‌های مناسبی هستیم، گفت: اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و دیگر نوعروسان بی‌بضاعت استان از جمله مهم‌ترین همکاری‌ها با این نهاد است که موجب ازدواج آسان جوانان نیازمند شده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی رفع محرومیت از مناطق محروم است که با همکاری کمیته امداد در این زمینه نیز شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای هستیم.

همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج سازندگی موجب ریشه‌کنی فقر و محرومیت در استان شده است

در این دیدار علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تجربیات موفقی از همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج سازندگی به دست آمده که در بسیاری موارد موجب ریشه‌کنی فقر و محرومیت از مناطق مختلف استان شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی همیار بسیج سازندگی هستیم، بیان کرد: این همیاری‌ها به توسعه اقتصادی منطقه نیز کمک خواهد کرد که مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار ساکن در مناطق محروم از آن بهره‌مند خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید