میم کوین جدید بازار رمزارزها غوغا کرد

کدخبر: ۶۱۶۸۵۸
اقتصادنیوز: در مدتی کوتاه چند هفته ای، توکن BONK که یک میم کوین جدید در شبکه سولانا است و از میم‌کوین معروف شیبا اینو الگوبرداری شده است، به تدریج به اوج خود رسید.
میم کوین جدید بازار رمزارزها غوغا کرد

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از رمزارز نیوز، با کسب محبوبیت، پیشتازی در میان رقبا و ورود به لیست برترین صرافی‌های بین‌المللی، این توکن سودهای کلانی را برای دارندگان خود به ارمغان آورده است. حالا، یک میم کوین دیگر متعلق به شبکه سولانا نیز درحال به اوج رسیدن است. این میم کوین جدید نیز با تمرکز بر یک سگ، و این بار با تصویری حاوی کلاه، به بازار آمده است!

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط پلتفرم GeckoTerminal، توکن Dogwifhat (WIF) که بر پایه‌ی میم Dogwifhat در شبکه سولانا ساخته شده، از زمان عرضه خود در یک ماه اخیر، رشدی شگفت‌آور معادل ۲۲۷,۰۰۰درصد را تجربه کرده است. قیمت این توکن از کمتر از یک صدم سنت به حدود ۰.۱۹ دلار در زمان انتشار اخبار افزایش یافته و ظرف ۲۴ساعت اخیر، تحسین برانگیز ۱۲۵درصد رشد کرده است.

سگ کلاهدار، ترند بازار میم‌کوین‌ها شد! ماجرای سودهای چندهزار درصدی چیست؟

  • به نظر می‌رسد خرید و فروش این توکن پس از دوشنبه گذشته، زمانی که Dogwifhat از سد یک سنت عبور کرد، شتاب قابل‌توجهی پیدا کرده است. توکن WIF از آن زمان به ارزش بازار قابل‌توجهی بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار دست یافته و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۸ میلیون دلار حجم معاملات داشته است.

در این میان، داستان‌های شگفت‌انگیزی هم از پیشگامان اولیه Dogwifhat در حال پخش شدن است. به گزارش شرکت اطلاعاتی Arkham، یکی از این معامله‌گران که در روز راه‌اندازی، مقدار ۳۰۰ دلار توکن WIF خریده بود، اکنون بیش از ۱۵۰ هزار دلار دارایی دیجیتالی دارد:

سایر کاربران X (توییتر سابق) نیز ادعا کرده‌اند که صدها هزار دلار از افزایش سرسام‌آور این توکن به دست آورده‌اند.

پروژه Dogwifhat فراتر از بخش میم‌کوین‌ها، به بازار NFTها نیز گسترش یافته است. مجموعه‌ای از ۵۵۰ توکن NFT متعلق به Dogwifhat Solana که در این ماه راه‌اندازی شد، در حال حاضر ارزش خود را افزایش داده‌ و در زمان نگارش این خبر، ارزان‌ترین قطعه این مجموعه با قیمت ۱۳.۲ SOL یا ۹۵۵ دلار به فروش می‌رسد. همین چند روز پیش، این NFTها با قیمتی کمتر از ۱۵ دلار فروخته می‌شدند.

بسیاری از فعالان بازار، این رویدادها را اثباتی بر صعود گسترده‌تر سولانا و برتری این شبکه نسبت به اتریوم می‌دانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید