خبر بذرپاش از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن

کدخبر: ۶۱۷۱۷۴
اقتصادنیوز: وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: متقاضیانی که قصد سکونت در روستا‌ها یا ساخت مسکن را دارند، تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی دریافت می کنند
خبر بذرپاش از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خبر ۱۴ گفت: لایروبی خلیج گرگان  یکی از مهم ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید و آرزوی چندین ساله مردم و فعالان محیط زیست را برآورده کرد. 

به گفته وی عملیات یک میلیون و ۴۲۰ هزار متر مکعب لایروبی که انجام شد و یک زیست بوم خوب گردشگری، زیست پرندگان و منطقه گردشگری مجدد احیاء شد.

او می‌گوید: پروژه راهسازی به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امروز انجام شد که شامل ۸۵ کیلومتر راه اصلی و ۶۷ کیلومتر راه روستایی بود و بیش از ۲۰۰ کیلومتر روکش  آسفالت و بهسازی راه‌ها نیز امروز اجرایی شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: درخصوص ۹۵ نقطه حادثه خیز که پیش از این هدف گذاری شده بود امروز ۳۰ نقطه آن رفع اثر شد و مابقی آن تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

بذرپاش اظهار کرد: ۳هزار و۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی و احداث راه‌های جدید هم تعریف شد 

وی از واگذاری ۵ هزار قطعه اراضی روستایی در طرح جدید این وزارتخانه که شامل واگذاری زمین‌های روستایی بوده خبر داد و گفت: ۱۵۰۰ واحد  مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

بذرپاش بیان کرد: ۳هزار و ۵۰۰ پروژه  نهضت ملی مسکن در قالب مسکن روستایی، بافت فرسوده و ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید هم امروز آغاز شد.

وی از آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲۲هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیانی که قصد سکونت و یا ساخت مسکن روستایی را دارند پرداخت می‌شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید