ثبت نام این خودروها تمدید شد

کدخبر: ۶۱۷۵۰۵
اقتصادنیوز: مهلت ثبت‌نام ششمین مرحله عرضه خودروهای وارداتی ویژه‌ متقاضیان مرحله اول با اتخاذ تصمیم سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی یک روز دیگر تمدید شد و متقاضیان تا پایان امشب فرصت ثبت یک خودرو از سه محصول عرضه شده را دارند.
ثبت نام این خودروها تمدید شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از صبح روز چهارشنبه(٢٩ آذر ماه)، سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با عرضه سه محصول برای متقاضیان بازگشایی شد و ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی به مدت سه روز و تا پایان شب گذشته (جمعه یک دی ماه) فرصت داشتند برای ثبت درخواست و انتخاب صرفا یک خودرو از میان این سه خودروی عرضه شده در ششمین دوره عرضه خودروهای وارداتیِ دارای مجوز اقدام کنند.

در این دوره عرضه خودروهای وارداتی که ششمین دور ثبت‌نام خودروها (در قالب هفتمین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی) بود،  سه محصول جتا VS۵  و جتا VS۷ (ماموت خودرو) و زوتی DL۵ (پارس‌خودرو) که دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی هستند، برای متقاضیان ارائه شد.

همچنین کلیه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در مرحله اول و دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی ثبت نام کرده اما موعد زمانی تحویل خودروی آن‌ها، در فصول آتی یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تاکنون نیز قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودروساز واریز نکرده‌اند، می‌توانستند برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی در این دور فروش، ثبت درخواست کنند.

همانطور که اشاره شد، این مهلت ثبت‌نام تا پایان جمعه شب در نظر گرفته شده بود که حال با تصمیم سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی یک روز دیگر تمدید شده و بدین ترتیب متقاضیان تا پایان امشب (شنبه) فرصت ثبت درخواست خود را خواهند داشت.

قابل توجه است که طبیعتاً، متقاضیانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند به صورت سیستمی انصراف از طرح‌هایشان در سامانه خودروی داخلی یا وارداتی ثبت محرز  و دو حال پیش می‌آید:

در صورت تخصیص خودروی وارداتی، اولویت‌های قبلی اعلامی آن‌ها کن‌لم‌یکن خواهد شد و از کلیه سامانه‌های مذکور حذف می‌شوند؛ اما در صورت عدم تخصیص خودرو، اولویت قبلی در سامانه قبلی به قوت خود باقی خواهد ماند.

شایان ذکر است که در این دوره نیز، هیچگونه ثبت‌نام جدیدی انجام نشده است.

انتهای پیام

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید