جزییات واریز مستمری مددجویان بهزیستی/ یک خبر خوش برای مددجویان

کدخبر: ۶۱۸۵۶۲
اقتصادنیوز: همزمان با واریز مستمری مددجویان بهزستی، قراردادی به منظور تامین مسکن این افراد منعقد شده است.
جزییات واریز مستمری مددجویان بهزیستی/ یک خبر خوش برای مددجویان

به گزارش اقتصادنیوز، خبر مهم این روزهای مددجویان بهزیستی وضعیت واریز مستمری آن‌هاست، موضوع مهمی که در شرایط اقتصادی این روزهای کشور نیازمند توجه بیشتر مسئولان مربوطه است.

البته چندی پیش وزیر تعاون از واریز مستمری آذرماه مددجویان خبر داده بود. مبلغ مستمری مددجویان در دی ماه باید با احتساب ۲۰ درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش ۴۰ درصدی سال جاری نسبت به ۱۴۰۱ واریز شود.

با این حال خبر مهم دیگری که به تازگی درباره این قشر جامعه منتشر شده است، انعقاد قراردادی برای کمک به تامین مسکن معیشت محور مددجویان بهزیستی است.

موضوع مهمی که علی ربوبی، رئیس مرکز توسعه کارآفرینی، اشتغال و توانمندسازی سازمان بهزیستی به تازگی در این باره توضیح داده است: «این تفاهم نامه با هدف کمک به تأمین مسکن معیشت محور افراد دارای معلولیت و مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در مناطق شهری و روستایی و با اولویت احداث واحدهای یک طبقه حیاط دار و جلو گیری از اسکان متمرکز مددجویان، منعقد شده است.»

طبق آنچه توسط ربوبی اعلام شده است، تمامی مددجویان فاقد مسکن معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی، افراد دارای معلولیت اعم از جسمی، نابینا، ناشنوا، ضایعه نخاعی، اعصاب و روان، ذهنی، افراد سرپرست خانواده دارای حداقل دو عضو معلول و افراد سرپرست خانواده دارای ایتام تحت پوشش بهزیستی که توسط سازمان معرفی شوند، مشمول این تفاهم نامه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید