این دسته از کسب‌وکارهای اینترنتی از پرداخت مالیات معاف می‌شوند

کدخبر: ۶۲۰۴۶۵
اقتصادنیوز: آن دسته از کسب و کارهای اینترنتی که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند سال آینده از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.
این دسته از کسب‌وکارهای اینترنتی از پرداخت مالیات معاف می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه کمیسیون آن دسته از کسب و کارهای اینترنتی که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند سال آینده از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق کسب و کارهای اینترنتی که از سکوها و پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند در سال آینده از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون بنا شد تا دستگاه‌های اجرایی عمومی و همه شرکت‌ها، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها نیم درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را در سال آینده برای ارتقای ایمنی شبکه را برای ارتقای امنیت شبکه و سامانه‌های الکترونیکی هزینه کنند.

حاجی‌دلیگانی افزود: علاوه بر این طبق مصوبه کمیسیون عوارض گمرکی واردات ماشین آلات و مواد اولیه تولید ۲ درصد و عوارض واردات شیر خشک و مواد اولیه دارویی یک درصد تعیین شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید