آکادمی گروه رسانه‌ای روزنامه دنیای اقتصاد برگزار می‌کند

وبینار (تاکتیک‌های معامله‌گری و سودسازی براساس متغیرهای فرهنگی) تجارت با چین و عربستان

کدخبر: ۶۲۰۸۴۴
اقتصادنیوز: آکادمی گروه رسانه ای دنیای ‌اقتصاد وبینار (تاکتیک‌های معامله گری و سود سازی بر اساس متغیرهای فرهنگی) تجارت با چین و عربستان را بررسی خواهد کرد.
وبینار (تاکتیک‌های معامله‌گری و سودسازی براساس متغیرهای فرهنگی) تجارت با چین و عربستان

به گزارش اقتصادنیوز، وبینار تاکتیک های معامله با تجار چین و عربستان در تاریخ ۲۸ دی ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می شود. 

گسترش روابط تجاری جهان با شرق و توانمندی مالی کشورهای حوزه خلیج فارس یک فرصت اقتصادی مهم در ابتدای قرن بیست و یکم است که می تواند سکوی پرتاپ بسیاری از سرمایه گذاران باشد. 

مسائل مالی از مباحث فرهنگی جدانیست و برای توسعه کسب و کارها بهتر است که شناختی کلی از فرهنگ تجاری و اقتصادی سایر کشورها داشته باشیم و در این دوره بیشتر متمرکز بر چین و عربستان هستیم .

این وبینارآموزشی به دنبال شناخت بهتر افراد معامله گر فارسی زبان در تعامل با موضو عات بازار های مالی در سایر فرهنگ ها است. به همین منظور آکادمی دنیای اقتصاد با برگزاری این وبینار آموزشی به موضوعاتی چون معانی سوددر فرهنگ ها ، هدف گذاری زمانی سود، سود از دیدگاه معامله گر ، انواع فرهنگ تصمیم گیری ، بازار های مالی متاثر از عوامل محیطی ، حفره در قیمت ، نگاهی جزئی به تاثیر فرهنگ بر معاملات کریپتوکارنسی ایرانی ها و نقش فرهنگ بر تریدر کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین نقش ریاضی و احتمالات در معاملات می پردازد .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت آکادمی دنیای اقتصاد Lms.den.ir مراجعه ویا با شماره های 42710480-42710481-09105904510 تماس بگیرند .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید