زمان دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

کدخبر: ۶۲۴۲۹۰
اقتصادنیوز: مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت : متقاضیان وام ودیعه مسکن از هفته آینده در صورت داشتن شرایط می توانند اقدام به دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در شهر تهران و ۱۵۰ میلیون تومانی در سایر شهرهای استان کنند.
زمان دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران  با بیان اینکه روند همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا به امروز خوب بوده است گفت: طی ۴ سال گذشته، ۱۴۵ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن (بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان) توانسته اند از بانک های عامل تسهیلات دریافت کنند.

او بیان کرد: متقاضیان وام ودیعه مسکن می توانند از هفته آینده در صورت داشتن شرایط اقدام به دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در شهر تهران و ۱۵۰ میلیون  تومانی در سایر شهرهای استان کنند.

خبر مرتبط
گزارش کار بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن به خانوارهای دارای 3 فرزند به بالا!+ نمودار

اقتصادنیوز: بانک مرکزی گزارش کار بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن به خانوارهای دارای 3 فرزند به بالا در ماه آذر را منتشر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، بازپرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی را ماهانه ۵۶ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال و وام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی را ۴۲ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال اعلام کرد.

او گفت: اگر بانکی اعلام کرد که منابع لازم برای پرداخت تسهیلات ودیعه ندارد متقاضیان شکایت خود را به اداره کل راه وشهرسازی ابلاغ کرده تا سریعا اداره کل در خصوص ارائه مدارک لازم اقدام کند.

خبر مرتبط
دستور رئیسی برای جریمه فوری بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن

اقتصاد نیوز :رئیس جمهور با گلایه از عدم اجرای تعهدات برخی بانک‌ها به‌ویژه بانک‌های خصوصی در اعطای تسهیلات مسکن گفت: طبق قانون همه بانک‌ها موظفند ۲۰ درصد از تسهیلات اعطایی خود را به حوزه مسکن اختصاص دهند و بانک‌های متخلف باید برابر ۲۰ درصد این رقم جریمه شوند. وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی موظف است به فوریت جریمه‌های بانک‌های متخلف را طبق قانون در قالب مالیات وصول و گزارش آن را ارائه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید