رصد بازار مسکن؛

مظنه رهن و اجاره خانه در محدوده ولیعصر، انقلاب و جمالزاده+ جدول

کدخبر: ۶۲۴۸۹۶
اقتصادنیوز: به گفته یک مشارو امور ملکی در محله انقلاب، حداقل بودجه مورد نیاز در این محله برای رهن کامل یک واحد، دست‌کم 450 تا 500 میلیون تومان است که بنا به مساحت و امکانات، این مبلغ افزایش می‌یابد؛ موجران هم تخفیف می‌دهند اما نه مانند چندماه قبل.
مظنه رهن و اجاره خانه در محدوده ولیعصر، انقلاب و جمالزاده+ جدول

به گزارش اقتصانیوز به نقل از اکوایران، با نزدیک شدن به آخر سال و اصطلاحا شب عید، بازار اجاره و جابه‌جایی نیز شاهد بازگشت دوباره مستاجران است.

واسطه‌گران ملکی می‌گویند: علی‌رغم رکودی که در چند ماه اخیر وجود داشته، از ماه جاری تا اواخر اسفند موج جدید مراجعه‌کنندگان اجاره‌خانه به بازار مسکن برمی‌گردند همانطور که هم‌اکنون نیز، متقاضی افزایش یافته است.

به گفته یک مشارو امور ملکی در محله انقلاب، حداقل بودجه مورد نیاز در این محله برای رهن کامل یک واحد، دست‌کم 450 تا 500 میلیون تومان است که بنا به مساحت و امکانات، این مبلغ افزایش می‌یابد؛ موجران هم تخفیف می‌دهند اما نه مانند چندماه قبل.

بررسی فایل‌های رهن و اجاره مناطق 6،7 و 10 پایتخت نشان می‌دهد که تعداد فایل‌های مشکی بالاست و اکثریت موجران، رهن و اجاره ملک خود در محدوده میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه تعیین کرده‌اند.

در محله‌ امیرآباد واقع در منطقه 6 تهران، رهن کامل آپارتمانی با 105 مترمربع زیربنا و 19 سال ساخت، یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است.

برای رهن کامل واحدی90 متری و 17 سال ساخت در خیابان نصرت، 600 میلیون تومان و در محله فاطمی رهن کامل واحدی 62 متری و 27 سال ساخت، 650 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

photo_2024-01-27_14-21-46

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید