پوتین مدعی شد: به بزرگترین و برترین اقتصاد اروپا تبدیل شده‌ایم

کدخبر: ۶۲۶۰۴۷
اقتصادنیوز: پوتین اظهار کرد: اقتصاد ما برخلاف سایر اقتصادها در حال رشد و در حال حاضر به بزرگترین و برترین اقتصاد اروپا تبدیل شده است.
پوتین مدعی شد: به بزرگترین و برترین اقتصاد اروپا تبدیل شده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس جمهور روسیه گفت: روسیه از نظر برابری قدرت خرید، اولین در اروپا و پنجمین در سراسر جهان شده است و این روند به شتاب خود ادامه خواهد داد.

رئیس دولت روسیه می‌گوید همه کارخانه‌های صنعتی ملی، تاسیسات فرآوری، بخش ساخت‌وساز، مهندسان و محققانی که راه‌حل‌های مهندسی اصیل را در کوتاه‌مدت ارائه می‌دهند، در این نتیجه مشارکت داشتند.

خبر مرتبط
ترکیه از خطر تحریم‌ها ترسید/ قطع روابط با بانک‌های روسیه

اقتصادنیوز: رسانه ها گزارش دادند: موسسات مالی ترکیه برای جلوگیری از خطر تحریم‌ها، روابط خود را با تقریبا تمام بانک‌های روسیه قطع و پردازش پرداخت‌ها را به حالت تعلیق درآورده‌اند

بیزنس نوشت پوتین بیان کرد کارگران کشاورزی سال به سال به رکورد بالایی دست می‌یابند. ما به‌طور کامل تمام مواد غذایی اصلی مورد نیاز خود را تامین می‌کنیم و مددکاران اجتماعی سهم بزرگی در این تلاش دارند.

خبر مرتبط
ادعای عجیب پوتین درباره سلاح‌های روسیه!

اقتصادنیوز: رییس‌جمهور روسیه با اشاره به سرعت تولید تسلیحات نقطه‌زن در این کشور تأکید کرد که سلاح‌های روسی نسبت به سلاح‌های کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برتری دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید