کرمان موتور عرضه می کند؛

فروش نقد و اقساط سه خودروی جدید+ قیمت

کدخبر: ۶۲۶۷۰۷
کرمان موتور فروش نقدی جک X5 و جک J4 را آغاز کرد. همچنین این خودروساز پیکاپ T8 را با شرایط اقساطی به متقاضیان واگذار می کند.
فروش نقد و اقساط سه خودروی جدید+ قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، فروش نقد و اقساطی سه محصول در دستورکار یک خودروساز خصوصی قرار گرفت

براساس اعلام کرمان موتوری ها جک X5 و جک J4 به ترتیب با قیمت هایی حدود یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و ۷۸۰ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می شود.

مدیران فروش کرمان موتور قول داده اند که هر دو محصول خود را بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی متقاضی طی ۹۰ روز کاری به مشتریان واگذار کنند.

ابن خودروساز خصوصی تعهد داده به هر دلیل در موعد مقرر خودروهای فروخته شده را تحویل نداد ماهانه ۳ درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه محاسبه و به حساب مشتریان خود واریز کند.

نکته قابل توجه اینکه هنوز جک X5  در بازار خودرو رویت نشده و خریدادان این خودرو می توانند به نوعی دست بالا را در بازار خودرو داشته باشند

همچنین رنگ هایی که متقاضیان هر دو خودرو می توانند برای انها سفارش گذاری کنند عبارت از سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک. اما پیکاپ T8 به صورت قسطی به متقاضیان واگذار می شود.

قیمت کارخانه ای این پیکاپ حدود یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است اما خریداران با پرداخت حدود ۸۶۰ میلبون تومان می توانند این خودروی جذاب را در اختیار بگیرند.۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو به صورت اقساطی محاسبه می شود. این خودروساز ۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو را به صورت قسطی طی ۱۲ فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان هر دو ماه یکبار که متقاضیان در در وجه شرکت کرمان موتور صادر کردند، دریافت می کند

باقی مانده قیمت خودرو نیز طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به مبلغ حول و حوش ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار کرمان  موتور قرار می گیرد.

سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری چهار رنگی است که متقاضیان پیکاپ T8 می توانند انتخاب کنند.

تحویل پیکاپ ها از سوی کرمان موتور در ۶۰ روز کاری بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی خریداران، گارانتی شده است.

سند این خودرو تت زمان تسویه حساب کامل در رهن کرمان موتور است.

همچنین این خودروساز امکان خرید نقدی برای منقاضیان پیکاپ T8 را مهیا کرده و متقاضیان می توانند این خودرو را بعد از پرداخت وجه و تمکیل پرونده در ۶۰ روز کاری تحویل بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید