بلیت اتوبوس گران می‌شود؟

کدخبر: ۶۲۹۲۲۸
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: هنوز درباره بلیت اتوبوس برای ایام نوروز و میزان افزایش آن به توافق نرسیده‌ایم و معتقدیم قیمت بلیت اتوبوس به اندازه تورم باید افزایش یابد.
بلیت اتوبوس گران می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ احمدرضا عامری، رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در خصوص نرخ 500 هزار تومان بلیت اتوبوس تهران-اهواز، اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت اتوبوس را تکذیب می‌کنیم.

وی با بیان این‌که نظارت کاملی در بخش حمل‌ونقل مسافری (اتوبوس) داریم و اجازه افزایش قیمت بدون مجوز را نمی‌دهیم، افزود: شرایط ناوگان اتوبوسرانی کشور مطلوب نیست. در زمان حاضر حدود 7500 دستگاه اتوبوس داریم که می‌توانند در مسیرهای دور سرویس‌دهی داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که فعالان بخش اتوبوسرانی مناسب نیست و «هر دم از این باغ بری می‌رسد»، یادآور شد: با کمبود اقلام موردنیاز مواجه هستیم؛ به‌عنوان مثالی قیمت لاستیک میشلن از مرز 80 میلیون تومان عبور کرده است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با انتقاد از عملکرد سازمان راهداری، گفت: مدیران وعده‌های زیادی می‌دهند، اما در زمان مقرر به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

عامری درباره نرخ بلیت اتوبوس برای ایام نوروز و میزان افزایش آن اظهار کرد:‌هنوز  در این رابطه به توافق نرسیده‌ایم و معتقدیم قیمت بلیت اتوبوس به اندازه تورم باید افزایش یابد.

وی درباره پیش‌فروش بلیت اتوبوس نیز بیان کرد: با توجه به این‌که دارایی‌ها (تعداد اتوبوس فعال) را نمی‌دانیم، فعلاً برنامه‌ای برای پیش‌فروش نداریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید