ترخیص ۸ هزار دستگاه خودروی سواری از گمرکات/ گزارش ۱۱ ماهه منتشر شد

کدخبر: ۶۳۰۰۱۳
اقتصادنیوز: ۸ هزار و ۴۰ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۱۵۷ میلیون دلار در ۱۱ ماهه سال جاری از گمرکات کشور ترخیص شده است.
 ترخیص ۸ هزار دستگاه خودروی سواری از گمرکات/ گزارش ۱۱ ماهه منتشر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس این گزارش، در بین شرکت‌های واردکننده خودرو‌ی سواری به کشور، شرکت تولید اتومبیل سایپا با واردات یک هزار و ۹۴۷ دستگاه خودرو سواری در ۱۱ ماهه سال جاری در صدر عمده ترین واردکننده خودروی سواری به کشور قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شرکت کرمان خودرو با واردات ۱۰۰۰ دستگاه، معین خودرو ایرانیان با ۷۳۶ دستگاه، ماموت خودرو با ۶۱۶ دستگاه، بهمن موتور با ۵۹۷ دستگاه، ایران خودرو با ۵۰۶ دستگاه، ایساکو کیش با ۴۵۰ دستگاه، کرمان موتور با ۲۹۹ دستگاه، کوشا خودرو نگین با ۲۱۸ دستگاه و پارس خودرو با ۴۶۳ دستگاه، در رده‌های بعدی شرکت‌های عمده واردکننده خودرو قرار گرفتند.

خبر مرتبط
درآمد یک ماهه گمرک معادل کل سال 1400!

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک ایران گفت: گمرک در بهمن ماه امسال معادل کل سال ۱۴۰۰ درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در ۱۱ ماهه سال جاری به ۱۹۶ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان رسید.

بر اساس این گزارش، ۶ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی سواری در ۱۱ ماهه سال جاری، توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی توسط سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

خبر مرتبط
افزایش حدود 50 درصدی درآمد گمرک

اقتصاد نیوز:گمرک در بهمن ماه امسال معادل کل سال ۱۴۰۰ درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در ۱۱ ماهه سال جاری به ۱۹۶ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان رسید.

شایان ذکر است، در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۳۲۱ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۱۰ میلیون و ۱۸۱ هزار دلار وارد گردید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید