از قیمت شیرینی شب عید چه خبر؟

کدخبر: ۶۳۰۶۸۶
اقتصادنیوز: رییس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران، گفت: هیچگونه افزایش در مورد مواد اولیه در بحث شیرینی نداشته باشیم قیمت‌ها ثبات خواهد داشت و قیمت‌ها را خود واحدهای صنفی براساس عرضه و تقاضا ارائه خواهند کرد.
از قیمت شیرینی شب عید چه خبر؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران، گفت: در حال حاضر ما با کاهش خرید شیرینی مواجه هستیم و امروز به این موضوع توجه نمی‌شود چرا که اولویت نخست خانوارها چیزهای دیگر است.

علی بهره‌مند، اظهار داشت: در حال حاضر ثبات قیمتی در بازار شیرینی برای ایام نوروز داریم و قیمت دستوری از طرف اتحادیه نداریم، ولی افزایش قیمت شیرینی برای ایام نوروز نخواهیم داشت.

خبر مرتبط
قیمت جدید گوشت و مرغ در بازار+ جدول

اقتصادنیوز: با افزایش تقاضا در بازار گوشت مرغ در ۳ ماه پایان سال میزان جوجه‌ریزی در کشور به ماهانه بیش از ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش یافته است

 

وی گفت: اگر با همین شرایط باشیم و هیچگونه افزایش در مورد مواد اولیه در بحث شیرینی نداشته باشیم قیمت‌ها ثبات خواهد داشت و قیمت‌ها را خود واحدهای صنفی براساس عرضه و تقاضا ارائه خواهند کرد.

بهره‌مند بیان کرد: در حال حاضر ما با کاهش خرید شیرینی مواجه هستیم و امروز به این موضوع توجه نمی‌شود چرا که اولویت نخست خانوارها چیزهای دیگر است.

او گفت: متاسفانه امروز هم برخی از نانوایان اقدام به پخت شیرینی می‌کنند و هیچ نظارتی و برخوردی بر این واحدها نیست و فروش شان در فروشگاه‌های عرضه نان‌های فانتزی که مجوزی از ما ندارند تولید و عرضه می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید