خبر مهم مخبر درباره واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس+سند

کدخبر: ۶۳۳۷۷۱
اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه ۲۷ دی ماه امسال در خصوص واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس را به وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ کرد.
خبر مهم مخبر درباره واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس+سند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه ۲۷ دی ماه امسال در خصوص واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس جهت رد دیون دولت را به وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ کرد.

خبر مرتبط
نامه مهم پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در حمایت از تماشاگران زن

اقتصادنیوز: باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد برای بانوان در ورزشگاه آزادی سکو‌های مناسب‌تری در نظر گرفته شود.

بر اساس این مصوبه، معادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و سایر تکالیف دولت واگذار می‌شود.

تعداد دقیق و نهایی قیمت سهام قابل واگذاری، با تصویب هیأت واگذاری تعیین می شود. نقل و انتقال سهام موضوع این مصوبه خارج از ساعت معاملات و خارج از اتاق پایاپای صورت گرفته و از مالیات معاف است.

خبر مرتبط
درخواست بازیکن پرسپولیس از مسئولان برای رسیدگی به مشکلات سیستان و بلوچستان

اقتصادنیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از رئیس‌جمهور خواست که به مردم سیستان و بلوچستان که گرفتار حادثه سیل شده‌اند، کمک کند.

170996194

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید