پلمب مغازه متخلفان در ماه رمضان کلید خورد/این گوشت‌ها امحا شد

کدخبر: ۶۳۴۲۹۰
اقتصادنیوز: دادیار ناظر بر ضابطین دادسرای ناحیه پنج تهران گفت: رستورانی از گوشت‌های یخی بدون تاریخ استفاده می‌کرد که در این زمینه ۲ هزار‌ و ۶۰۰ کیلو گوشت استخراج و برای امحا به دامپزشکی ارسال شد.
پلمب مغازه متخلفان در ماه رمضان کلید خورد/این گوشت‌ها امحا شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، حمید دهقان دادیار ناظر بر ضابطین دادسرای ناحیه پنج تهران گفت: در راستای احیای حقوق عامه و سرکشی از اماکنی که در رابطه با امنیت غذایی و بهداشتی مردم است به صورت مستمر و مؤثر بر مراکز تولید و توزیع عمده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید و نظارت ویژه‌ای داریم.

وی افزود: در این بازدید از سه صنف قنادی، قصابی و رستوران در جنت آباد مرکزی بازدید به عمل آمد. مکان اول بازدید یک قنادی بود که مشکلاتی از لحاظ بهداشتی داشت به طوری که از اقلام تاریخ گذشته استفاده می‌کرد که این اقلام در محل شناسایی و با تایید مامور بهداشت تمامی اقلام امحا شد.

خبر مرتبط
ساعت فعالیت موزه‌ها در نوروز و ماه رمضان

اقتصادنیوز: ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.

دهقان بیان کرد: مکان دوم قصابی بود که از لحاظ بهداشتی مشکلاتی داشت و در مکان گوشت‌های غیر بهداشتی امحا شد. مکان دوم رستورانی بود که پس از بازدید و مشاهده گوشت‌های یخی بدون تاریخ، ۲ هزار‌و ۶۰۰ کیلو گوشت استخراج و برای امحا به دامپزشکی ارسال شد.

وی ادامه داد: نرخ قیمت‌ها نیز بررسی شد و از لحاظ قیمت گران فروشی مشاهده نشد. دستوراتی از قبیل امحا در این بازدید صادر شد همچنین حکم جلب متهم یکی از پرونده‌ها در همان روز بازدید صادر و رستوران نیز پلمب شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید