آپارتمان در محله سعادت آباد متری چند؟+ جدول

کدخبر: ۶۳۴۸۰۱
اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش آپارتمان در منطقه دو تهران نشان می دهد در حالی که برخی از آپارتمان ها بیش از متری ۲۵۰ میلیون قیمت گذاری شده اند اما می توان آپارتمان های خوش قیمت هم در این منطقه پیدا کرد.
آپارتمان در محله سعادت آباد متری چند؟+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی فایل های فروش آپارتمان در منطقه دو تهران نشان می دهد در حالی که برخی از آپارتمان ها بیش از متری ۲۵۰ میلیون قیمت گذاری شده اند اما می توان آپارتمان های خوش قیمت هم در منطقه پیدا کرد.

بررسی وضعیت بازار مسکن در اسفندماه سال گذشته(1401) نشان می‌دهد، منطقه 2 تهران، با تعداد 656 فقره معامله بیشترین خرید و فروش را داشته است.

آمارهای منتشر شده بانک مرکزی از معاملات مسکن پایتخت در اسفندماه سال گذشته بیانگر این است که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه2، 102 میلیون تومان بوده و بیشترین قیمت را منطقه 1، با هر مترمربع 121 میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

خبر مرتبط
مسکن مهر در پردیس افتتاح شد/ وجود 4710 خانه خالی در پردیس

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: امروز قرار بود ۷۰۰۰ واحد در پردیس افتتاح شود که ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر افتتاح شد، تاکنون تعداد ۴۷۱۰ واحد خالی در پردیس را با مستندات به سازمان امور مالیاتی معرفی کرده‌ایم.

بنا به آخرین آمار بانک مرکزی از معاملات ملکی تهران در سال جاری(آذرماه)، متوسط قیمت هرمترمربع مسکن در منطقه 2، 116 میلیون تومان است؛ همچنین تعداد معاملات صورت گرفته 264 فقره بوده است که با کاهش نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل همراه بوده است.

مشاهدات ما از فایل‌های خریدوفروش در منطقه 2 نشان می‌دهد، در برخی محله‌ها در این منطقه قیمت مسکن بیش از هر متر250 میلیون تومان  است. برای مثال واحدی 144 متری و 4 سال ساخت در شهرک غرب، 38 میلیارد و 880 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اما واحدهایی که زیر قیمت منطقه پیشنهاد شده باشند نیز موجود است، واحدی 70 متری و 24 سال ساخت در محله طرشت، 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله سعادت آباد، برای فروش آپارتمانی با 94 مترمربع زیربنا و 10 سال عمربنا، 13 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است.

جدول مسکن

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید