خبر مهم درباره نحوه تمدید بیمه سلامت در 1403+ فیلم

کدخبر: ۶۳۶۲۸۳
اقتصادنیوز: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیش از ۴۰ میلیون نفر در کشور بیمه سلامت هستند که برای تمدید بیمه خود­ نیازی به مراجعه حضوری ندارند.
خبر مهم درباره نحوه تمدید بیمه سلامت در 1403+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از­ ­خبرگزاری صدا و سیما، ­محمدمهدی ناصحی در مورد وضعیت تحت پوشش قرار دادن بیمه سلامت گفت: ­۵ دهک اول جامعه همچنان بیمه رایگان با توجه به­ تامین اعتباری که برای بودجه ۱۴۰۳ انجام شده، ­ خواهند داشت.

خبر مرتبط
افزایش چشمگیر حق بیمه پرداختی مردم به شرکت‌های بیمه+ نمودار

اقتصادنیوز: صنعت بیمه در 11 ماهه نخست سال 1402 با رشدی قابل توجه در حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی همراه بوده است.

به گفته وی، با همکاری مجلس و دولت، مجموعه وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت اقدام مهمی را در راستای بیمه رایگان پنج دهک اول جامعه انجام دادند و به این ترتیب علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.

ناصحی افزود: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود. این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. توجیه ما نیز در این زمینه خدمت رسانی بیشتر و آسیب کمتر به مردم است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در مورد جمعیت تحت پوشش این بیمه گفت: جمعیت بیمه شدگان مانیز­ به صورت قطعی نزدیک به ۴۰ میلیون نفر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید