کرایه تاکسی در این شهر 44 درصد گران شد

کدخبر: ۶۳۶۲۸۶
اقتصادنیوز: رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ملایراز افزایش 44 درصدی کرایه تاکسی در این شهر از استان همدان خبر داد.
کرایه تاکسی در این شهر 44 درصد گران شد

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد لطفی افزود: با استفاده از کتاب‌ها و فرمول‌های کارشناسی شده و نرخ تورم‌های اعلامی، کرایه تاکسی محاسبه شد و در نهایت با درنظر گرفتن تمام جهات و وضعیت معیشتی جامعه و شرایط اقتصادی و استعلام از بسیاری از شهرهای دیگر نرخ کرایه تاکسی توسط هیأت مدیره سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر مصوب شد.

وی ادامه داد: سپس در جلسه شورای سازمان پس از کش و قوس‌های فراوان نیز به تصویب رسیده و به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع داده شد، در نهایت نیز توسط شورای اسلامی شهر و همچنین توسط کمیته انطباق فرمانداری ویژه مورد تصویب قرار گرفته و در مجموع با افزایش میانگین ۴۴ درصدی نسبت به سال قبل موافقت شد و به تصویب رسید.

لطفی خاطرنشان کرد: این مصوبات با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان امر به منظور اجرا از روز اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ به تاکسیرانان ابلاغ و توزیع شد و افزایش نرخ کرایه تاکسی تمام روندها و مراحل قانونی خود را طی کرده و پس از سپری شدن همه مراحل قانونی به تاکسیرانان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر تصریح کرد: تاکسیرانان موظف هستند نرخ‌نامه کرایه تاکسی را برای مشاهده مردم و مسافران در شیشه جلو تاکسی نصب و برابر نرخ‌نامه مصوب کرایه‌شان را دریافت کنند.

وی افزود: همشهریان هم می‌توانند در صورت تخلف تاکسیرانان و دریافت هر گونه کرایه اضافی موارد را به سرعت به بازرسان سازمان گزارش دهند و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۳۵۲۸۳۰ و ۳۳۳۵۳۸۵۰ تماس حاصل کنند و موارد تخلف را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

لطفی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد ارتقاء سطح خدمات حمل‌ونقل عمومی شهری، بهبود وضعیت معیشت رانندگان و از همه مهمتر افزایش رضایتمندی مردم شهرمان باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید