نیم قرن با اقتصاد ایران؛ 8 فروردین

رونمایی از تلویزیون‌های جدید ساخت ایران در هیئت دولت

کدخبر: ۶۳۶۶۴۸
اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.
رونمایی از تلویزیون‌های جدید ساخت ایران در هیئت دولت

نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است. امسال در این پروژه سال های 1394،1384،1374،1364،1354 از هر دهه انتخاب شده است.

در سال 1403، اقتصادنیوز در «نیم‌قرن با اقتصاد ایران» با استفاده از اخبار و گزارش‌های روزنامه‌های «اطلاعات» و «دنیای اقتصاد» هر روز روایتی اختصاصی از اقتصاد ایران و جهان تقدیم مخاطبان می‌شود.

هشتم فروردین 1364؛ نمایش تلویزیون‌های ساخت بنیاد شهید در هیات دولت

در نخستین جلسه هیات دولت در سال‌جاری دستگاه های الکترونیکی و تلویزیون‌های رنگی و سیاه و سفید ساخت جانبازان انقلاب زیر نظر بنیاد شهید به نمایش گذاشته شد که مقرر شد حمایت‌های لازم به‌منظور تقویت و گسترده‌تر شدن فعالیت این عزیزان به عمل آید.

در جلسه دیروز همچنین گزارش کمیسیون ویژه بررسی و تدوین لایحه قانون کار مطرح و بررسی شد و مقرر گردید موارد پیشنهادی وزارتخانه‌ها در مورد قانون کار در جلسات آینده اعلام گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید