وعده تحویل این خانه ها به متقاضیان

کدخبر: ۶۳۸۴۹۶
اقتصادنیوز : سرپرست عمران شهرهای جدید ایران با وعده تحویل ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد امسال، گفت که اواخر خرداد اولین برنامه افتتاح نهضت ملی مسکن پردیس برگزار می‌شود.
 وعده تحویل این خانه ها به متقاضیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم  ، سعید غفوری اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست جمهور و وزیر راه و شهرسازی، امسال باید تمام پروژه‌های مسکن مهر را تحویل مالکان دهیم. صرفا بخش اندکی که مربوط به پروژه‌های معارض‌دار بوده و دیرتر آغاز شده، به مرور سال آینده تحویل می شود. 

​وی افزود: با توجه به بازدید امروز (پنجشنبه) از روند ساخت و آماده‌سازی پروژه‌ها، خردادماه 3500 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

خبر مرتبط
خرج ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای مسکن مهر/ خرید این محصول برای مسکن مهر گران تمام شد!

اقتصادنیوز: رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تخصیص یکهزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای خرید آسانسور به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به تکمیل بخش عمده عملیات ساختمانی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، پس از ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان و تسریع در عملیات آماده‌سازی واحدهای مذکور به زودی اولین کلیدهای این پروژه در پردیس تحویل مالکان خواهد شد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران بیان کرد:  در صورت همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و تکمیل آماده‌سازی و محوطه‌سازی، اواخر خردادماه اولین برنامه افتتاح طرح نهضت ملی پردیس را با حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم داشت.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید