رصد بازار

قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ و دام زنده امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳/ بوقلمون گران شد+ جدول

کدخبر: ۶۳۹۱۶۲
​اقتصادنیوز: امروز در بازار گوشت طیور هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش رشد نامحسوس قیمت را تجربه کرد و کیلویی 101 هزار و 500 تومان معامله شد.
قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ و دام زنده امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳/ بوقلمون گران شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند نزولی قیمت مرغ کشتار و همچنین افزایش قیمت گوشت بوقلمون نسبت به روز گذشته است.

قیمت گوشت

 

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 80,190 تومان خرید و فروش شد که ارزان شده است.

خبر مرتبط
گوشت ارزان می‌شود؟/ اولین پیش‌بینی از قیمت گوشت در سال ۱۴۰۳

اقتصادنیوز: رئیس شورای تامین‌کنندگان دام کشور گفت: انتظار داریم در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش تولید دام زنده و عرضه زیاد آن قیمت دام زنده منطقی شود.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,625 تومان معامله شد تا رشد 72 تومانی را تجربه کرده باشد.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش رشد نامحسوس قیمت را تجربه کرد و کیلویی 101 هزار و 500 تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را  نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و 625 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی 300 هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 341 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید