بنیاد مسکن چند میلیون واحد را نوسازی کرد؟

کدخبر: ۶۳۹۴۸۵
اقتصادنیوز: رئیس بنیاد مسکن گفت: از ابتدای سالروز تاسیس بنیاد مسکن تا به امروز ۵ و نیم میلیون واحد مسکن روستایی و شهری نوسازی و مقاوم سازی شده است.
بنیاد مسکن چند میلیون واحد را نوسازی کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در  با بیان اینکه  در نوسازی واحدهای مسکونی امسال متناسب با شعار سال از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده می شود گفت: مشارکت مردم در نوسازی واحدهای مسکن روستایی یکی از مهم ترین اهداف ما به شمار می رود که حتی پیش از شعار سال هم در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی از ظرفیت های مردمی و مشارکت آنها استفاده می کنیم.

وی افزود: تنها نهادی که همواره از الگو و مشارکت های مردمی در بین تمامی دستگاه ها استفاده می‌کند بنیاد مسکن بوده است که همواره در این بخش از تمامی ظرفیت های مردمی در جهت نوسازی استفاده می شود. 

او بیان کرد : از ابتدای تاسیس  بنیاد مسکن تا به  امروز ۵ و نیم میلیون واحد برای اقشار مختلف مردم ساخته و تحویل  داده شده  است.

صالحی اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان همواره یکی از مهم ترین اهداف ما بوده است که اجرای آن را امسال در دستور کار خود قرار داده ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید