میزان خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت چقدر است؟

کدخبر: ۶۴۰۲۸۹
اقتصادنیوز: یک مقام مسوول گفت: مقدار خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت که به‌طور طبیعی و در اثر استهلاک قطعات ایجاد می‌شود، در منطقه تهران نسبت به پارسال کاهش ۱۲ درصدی داشته و به زیر ۳ درصد رسیده است.
میزان خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فریدون یاسمی تأکید کرد: این موفقیت با تلاش شبانه‌روزی دو کارگاه تعمیرات تجهیزات فنی به‌دست آمده و هم‌اکنون بیش از ۹۷ درصد تلمبه‌ها در همه جایگاه‌های سوخت تهران فعال است و عملیات سوخت‌گیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون گروه‌های نظارت و بازرسی فنی با حضور در جایگاه‌ها به‌صورت مستمر وضع تجهیزات سامانه سوخت را کنترل می‌کنند.

خبر مرتبط
آخرین اطلاعات درباره کارت‌های سوخت/ سهمیه‌ها تغییر نمی‌کند؟

اقتصادنیوز: مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم خاصی در زمینه مصارفی که بیشتر از سهمیه کارت وجود دارد؛ اتخاذ نکند، کارت‌های جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نقص در جایگاه‌ها می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره ۰۹۶۲۷ ثبت کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید