چه تعداد واحد فرسوده تا پایان سال نوسازی می‌شود؟

کدخبر: ۶۴۰۵۳۳
اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در کشور امسال با همت مالکان و ظرفیت‌های مردمی به بهره برداری می‌رسد.
چه تعداد واحد فرسوده تا پایان سال نوسازی می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،  محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه امسال برای نوسازی مساکن ناپایدار و لرزان مجاهدت بیشتری نیاز است، گفت: در نوسازی بناهای ناپایدار مردم نقش اساسی و جدی دارند و باید بسترهای مناسب در این رابطه را فراهم کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی  اظهار کرد: چاره‌ای جز ابتکار و خلاقیت در اطلاع‌رسانی در این رابطه نداریم و باید تلاش کنیم در حوزه بازآفرینی نقش مردم و شهرداری‌ها بیش از پیش پررنگ‌ شود.

خبر مرتبط
یک خبر مهم از نهضت ملی مسکن + جزئیات

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحد‌های نهضت ملی مسکن خبر داد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه امسال بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی در هر ماه یک رویداد مسکنی در استان‌ها شاهد خواهیم بود، گفت: در این رابطه حوزه بازآفرینی شهری نیز نقش فعال و حضور جدی در ‌این رویدادها خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره اینکه در حوزه بازآفرینی شهری از مرحله پایش تا نظارت با حضور و توسط مردم است، گفت: باید امسال عملیات ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در حوزه بازآفرینی شهری کلید زده شود و همچنین حداقل ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مشارکتی بر روی املاک و اراضی شرکت آغاز خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید