بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان

کدخبر: ۶۴۱۲۵۵
اقتصادنیوز: در جریان دور دوم سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به استان سمنان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی این استان در قالب نهضت ملی مسکن افتتاح شده و به‌بهره‌برداری خواهد رسید.
بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ این واحدها مشتمل بر ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک (خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی است.

۹۷۰ واحد از این واحدهای مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود

برپایه این گزارش، ۳۰۰ واحد از مجموع واحدهای آماده شده مربوط به بافت‌های فرسوده در غرب استان سمنان و بقیه آن در شرق استان و شهرستان شاهرود خواهد بود.

به این منظور، یک پروژه نمونه ۲۰ واحدی به نمایندگی از واحدهای آماده شده در بافت‌های فرسوده، با حضور رییس‌جمهور در سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

در این سفر همچنین واگذاری یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت دارای شرایط (دارای سه و چهار فرزند) برنامه‌ریزی شده است و قرارداد واگذاری به مشمولان اعطا می‌شود که ۶۱۸ قطعه از این زمین‌ها در شرق استان و شاهرود به خانواده‌های یاد شده واگذار می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن استان در شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان، از دیگر برنامه‌ها در جریان این سفر خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید