کالابرگ جدید در راه است/ خبر مهمی که وزیر اقتصاد داد

کدخبر: ۶۴۹۶۴۱
اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی براینکه مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود.
کالابرگ جدید در راه است/ خبر مهمی که وزیر اقتصاد داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی براینکه مدل جدید کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: بررسی های نهایی انجام شده و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می شود.

منظور رییس سازمان برنامه هم در پاسخ به خبرنگار ما درباره‌مدل جدید اجرای کالابرگ  گفت: وزیر رفاه مسولیت اطلاع رسانی را برعهده دارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس مصوبه هیئت وزیران اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403 با 20هزار میلیارد تومان اعتبار جدید تمدید شد.

خبر مرتبط
جزئیات مهم درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403+ فیلم

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری و با اعتباری معادل ۲۰ هزار میلیارد تومان خبر داد.

مصوبه جلسه مورخ 1403/02/09 هیئت وزیران با پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار و رفاه اجتماعی در خصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403» طی نامه شماره 24629 در تاریخ 1403/02/16 ابلاغ شد.

کالابرگ جدید

خبر مرتبط
آخرین جزئیات از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403/ متقاضیان بخوانند

اقتصادنیوز: طرح کالابرگ الکترونیک درحالی از خردادماه سال ۱۴۰۲ به صورت سراسری در کشور اجرا شد که آخرین مرحله آن در قالب طرح فجرانه تا اردیبهشت ماه امسال به اجرا درآمد، اما تداوم اجرای آن در سال ۱۴۰۳ نیازمند تخصیص اعتبار و تصمیم‌گیری جدید شد؛ اما اکنون بنا بر مصوبه هیات وزیران، وزارت رفاه مکلف به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، از محل اعتباراتِ قانون بودجه امسال شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی