وزیر اقتصاد: درباره رئیس کل بانک مرکزی هنوز توافق نکرده ایم+ فیلم

کدخبر: ۴۳۸۴۱۹
وزیر امور اقتصادی گفت: هنوز درباره انتخاب رئیس کل بانک مرکزی در دولت توافق حاصل نشده است.
وزیر اقتصاد: درباره رئیس کل بانک مرکزی هنوز توافق نکرده ایم+ فیلم

به گزارش اقتصاد نیوز،  وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره انتخاب رئیس کل بانک مرکزی گفت: چند گزینه مطرح هستند اما هنوز درباره آن توافقی حاصل نشده است. او درباره اینکه رئیس کل آینده بانک مرکزی اقتصاددان است یا متخصص مالی اشاره ای مستقیمی نکرد اما تلویحا گفت گزینه های ها مورد بررسی در این طیف قرار دارند.

احسان خاندوزی درباره مشکلات اقتصادی کشور نیز گفت: مشکلات اقتصادی فعلی گواه آنست که اقتصاد کشور بصورت هوشمند مدیریت نشده و اساساً میز مدیریت اقتصادی هوشمند در اقتصادی کشور نداریم که از حالا بتوانیم در مورد روند ماههای آینده اقتصاد ایران برنامه ریزی کنیم.
او ادامه داد: اطلاعات اقتصادی فعالان اقتصادی که نیازمند کمک و حمایت دولت دارند فرارهای مالیاتی که نیازمند جلوگیری از آنهاست و اصلاحاتی که باید در نظام مالی و مالیاتی کشور صورت پذیرد دچار در هم ریختگی و از ریخت افتادگی و بی قوارگی است که ثمره این بی قواره گی این است که بازارهای خرید روز مره مردم دستخوش اشفتگی است.
خاندوزی گفت:​ در همه سطوح از کوچه و خیابان تا سطوح عالی سیاست گذاری اقتصادی، شاهد نوعی رها شدگی اقتصادی هستیم و اداره هوشمندانه برای اقتصاد کشور، موضوع مغفولی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی بعنوان یک متولی و پشتیبان، موظف است که هدفگذاری و هوشمند سازی اقتصادی را به انجام رساند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید