بدهی دولت به بانک ملی بیشتر از زیان بانک است!

کدخبر: ۴۵۹۵۳۶
براساس گزارش های رسمی، بدهی دولت به بانک ملی بیشتر از زیان خود بانک است.
بدهی دولت به بانک ملی بیشتر از زیان بانک است!

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گویی در توضیح جلسه  کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه نشستی با حضور اعضای اتحادیه فرش دستبافت ایران و نمایندگان بافندگان فرش دستبافت ایران تشکیل شد و ضمن مطرح شدن مشکلات این حوزه بر لزوم حمایت از فرشبافان در زمینه بحث‌های مالیات و بیمه تاکید شد. همچنین در خصوص لزوم تعیین یک  متولی مناسب و دائمی برای فرش ایران  زیر نظر عالی‌ترین مقام کشور گبحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

وی افزود: همچنین نشستی با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران و برخی مدیران شعب بانک ملی تشکیل شد؛ با توجه به اینکه مدیرعامل  این بانک تازه تغییر کرده، معارفه‌ای هم صورت گرفت و در کنار آن مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدات مطرح شد و گزارش مختصری از صورت های مالی و ترازنامه بانک ارائه شد؛ در این جلسه  شد که بانک ملی نیازمند تغییر ساختار است اما دارایی های بسیار عظیم و فوق العاده و نیروی انسانی ارزشمند دارد که اگر درست مدیریت شود و تطابق ساختار با نیازهای روز در آن صورت گیرد اتفاقات خوبی برای این بانک خواهد افتاد. 

مرحبا ادامه داد: درباره ترازنامه بانک ملی هم اشاره شد که بدهی دولت به بانک ملی بسیار بیشتر از زیان بانک ملی است و دولت باید به این بانک بسیار مهم توجه بیشتری کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: در این رابطه متنی توسط مرکز پژوهش‌ها تهیه شده بود که مقرر شد در اختیار همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و نظرات کلیه دستگاه‌ها مانند بانک مرکزی، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون هم گرفته و جمع بندی شود تا در جلسه هفته آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید