پرداخت ۱۵۰ میلیارد از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی

کدخبر: ۵۳۰۴۱۲
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری خبر داد.
پرداخت ۱۵۰ میلیارد از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شمس الدینی مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان در دو بخش درمان مستقیم در مراکز درمانی ملکی سازمان و نیز درمان غیرمستقیم در قالب خرید خدمت از مراکز ارائه خدمات سلامت در بخش دولتی و خصوصی تأمین و ارائه می‌شود.

وی افزود: پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد همواره از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است ودر هفته جاری پرداخت بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی را آغاز کردیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: در این مرحله از پرداختی‌ها در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شد.

شمس الدینی افزود: بدهی ما به بیمارستان‌های خصوصی به صورت تهاتر ماهانه پرداخت می‌شود و با بیمارستان‌های پاستور، دهخدا و ولیعصر آبیک برقرار است.

وی تاکید کرد: با همکاری و مساعدت دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی، فرایند پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل‌توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید