پیش‌بینی 6 تحلیل‌گر از وضعیت امروز بورس تهران

کدخبر: ۳۶۲۵۸۷
اقتصادنیوز: از شش تحلیل‌گری که در یک نظرخواهی درباره وضعیت امروز شاخص بورس پایتخت شرکت کرده‌اند، تنها یک نفر بر پیش‌بینی کرده‌است که شاخص بورس در آخرین روز تابستان 1399 مثبت خواهد بود.
پیش‌بینی 6 تحلیل‌گر از وضعیت امروز بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز سایر کارشناسان بر این باورند که روندنزولی دو روز اخیر امروز هم ادامه خواهد یافت و تابلوی بورس تهران با رنگ قرمز واردپاییز خواهد شد.

این تحلیل‌گران ادعای ایالات‌متحده در زمینه فعالسازی مکانیزم ماشه علیه ایران و واکنش دیروز بازارها را یکی از عوامل مهمی می‌دانند که سبب خواهدشد شاخص امروز امکان صعود نداشته باشد. از دیگر مواردی که در تحلیل‌های بدبینانه امروز ارائه شده است؛ به عرضه‌ها دیروز سهام مرتبط می‌شود. در روزهای اخیر نوعی جو روانی وعدم اطمینان بر بازار مسلط شده است وتصور عامه این است که روند اصلاح شاخص هنوز پایان نیافته است، این عدم اعتماد باعث شده است که بازیگران بیشتر در بازار فروش فعال باشندتا دربخش خرید.

درمقابل تحلیل‌گرانی که نگاه مثبت به بازار امروز دارند،بر این باورهستندکه هیجان والتهاب خبرفعالسازی مکانیزم ماشه تخلیه شده است و باورود دلار به کانال 27 هزار تومانی، صف‌های خرید به ویژه در نمادهای بزرگ از منفی به سوی مثبت میل خواهد کرد.

پیش بینی روز دوشنبه 31 شهریور

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید