صعود 15 هزار واحدی بورس در 20 دقیقه/ شاخص ها سبز شدند

کدخبر: ۳۷۳۶۸۲
بورس امروز با افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز به کار کرد و هر سه شاخص بورس سبزپوش شدند.
صعود 15 هزار واحدی بورس در 20 دقیقه/ شاخص ها سبز شدند

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 15 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 289 واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با صعود1800 واحدی 371 هزار و 984 واحد را ثبت کرد.

فولاد، فملی، شپنا، وغدیر، خودرو، وبملتف و شبندر اثرگذارترین نمادها در سبزپوشی شاخص هستند.

شاخص4

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد افزایش و جهش قیمت در نماد‌های مطرح این گروه از جمله شپنا، شتران و شبندر و شبریز هستیم. شپنا در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه است. شبندر در قیمت ۲۶۱۶ تومان صف خرید دارد. شبریز در آستانه سقف قیمت قرار گرفت.

در گروه بانکی‌ها نماد وبصادر در آستانه سقف قیمت روزانه قرار گرفت. وبملت در قیمت ۴۹۱ تومان رشد بیش از ۳ درصد دارد. وپارس هم رشد ۳ درصد دارد.

نماد‌های خساپا، فملی و وغدیر به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت متوقف شدند.

در گروه خودرویی‌ها نماد خودرو در قیمت ۳۸۰ تومان رشد بیش از ۴ درصد دارد. خگستر در قیمت ۳۶۱ تومان قرار دارد و با جهش قیمت همراه است. خپارس همچنان با صف خرید همراه است.

بانک صادرات در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه شد.

فلزات اساسی معاملاتی متعادل را تجربه می‌کنند. فملی پر تقاضا شروع به معامله کرد. فولای و فلوله نماد‌های پر عرضه‌ی گروه اند. فولاد٬ ذوب٬ فخوز٬ فاسمین٬ ارفع و کاوه مثبت و متعادل اند. هرمز٬ فنورد٬ فپنتا و فخاس متعادل و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید