صعود 20 هزار واحدی بورس امروز/ سبزپوشی لیدرهای بازار

کدخبر: ۳۸۹۷۰۹
شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با صعود 20 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 267 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با رشد 2900 واحدی 434 هزار و 946 واحد را ثبت کرد.
صعود 20 هزار واحدی بورس امروز/ سبزپوشی لیدرهای بازار

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران  در آغاز معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با صعود 20 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 267 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با رشد 2900  واحدی 434 هزار و 946 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

شستا، فارس، فملی، شپنا، وغدیر، فولاد، و وبملت اثرگذارترین نمادها بر سبزپوشی شاخص هستند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در گروه بانکی‌ها وبملت در قیمت ۴۳۸ تومان رشد ۴ درصد دارد. وتجارت در قیمت ۳۰۰ تومان با رشد حداکثری قیمت و صف خرید همراه است. وپارس در قیمت ۳۳۴ توان در یک قدمی سقف قیمت روزانه قرار گرفت.

در گروه خودرویی‌ها دو لیدر این گروه خودرو خساپا در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه ستند. خبهمن که با خبر افزایش سرمایه همراه است، در قیمت ۲۳۴۰ تومان با رشد ۴ درصد دنبال می‌شود. خزامیا با رشد حداکثری در قیمت ۸۵۰ تومان داد وستد می‌شود. خگستر در قیمت ۳۱۲ تومان رشد ۴ درصد دارد. در داد و ستد قطعه ساز‌ها روند معاملات متعادل و مثبت دنبال می‌شود.

نماد شستا در قیمت ۲۳۸۲ تومان با صف خرید بالای ۱۷۴ میلیون سهم دنبال می‌شود.

در گروه فلزات اساسی نماد فملی در قیمت ۱۱۶۴ تومان با رشد ۳ درصد داد و ستد می‌شود و فولاد مبارکه در قیمت ۱۲۴۵ تومان رشد نزدیک به ۲ درصد دارد. ذوب که اخیرا با اصلاح قابل توجهی مواجه بود در قیمت ۴۷۷ تومان با رشد ۲ دصد همراه است.

فولاد مبارکه با افزایش عرضه در محدوده منفی ۱ درصد قرار گرفت و سهم در قیمت ۱۲۱۰ تومان داد وستد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید