آمار ورود و خروج پول حقیقی در بورس/شپنا و بنو در صدر

کدخبر: ۳۸۹۹۷۸
در معاملات روز دوشنبه، میزان فروش حقیقی‌ها از خریدهای آن‌ها بیشتر است. در سوی دیگر بازار، معامله‌گران حقوقی در سمت تقاضا فعال‌تر هستند.
آمار ورود و خروج پول حقیقی در بورس/شپنا و بنو در صدر

به گزارش اقتصادنیوز، ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی در دو ساعت ابتدایی معاملات بورس 329 میلیارد تومان است و بازار با خروج پول حقیقی همراه است. بیشترین خروج پول حقیقی را نماد شپنا با بیش از 64 میلیارد تومان دارد و نماد بنو (بیمه تجارت نو) با بیش از 17 میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را دارند.  


»»» بیشتر بخوانید؛ 

عرضه و تقاضای بورس در روز نزولی بازار +نقشه بورس


پس از شپنا، شبندر با 29 میلیارد تومان خروج پول حقیقی در رتبه دوم قرار دارد و رتبه سوم به فولاد با 22 میلیارد تومان اختصاص دارد. در مقابل، پس از بنو، نماد خفولا با 14 میلیارد تومان و سقاین با 11 میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را در دو ساعت ابتدایی معاملات دارند. 

 سهم بیشتر حقیقی‌ها از فروش

در معاملات روز دوشنبه، میزان فروش حقیقی‌ها از خریدهای آن‌ها بیشتر است. تا این لحظه، ارزش فروش معامله‌گران حقیقی 5 هزار و 491 میلیارد تومان و ارزش خرید آن‌ها 5 هزار و 159 میلیارد تومان است. در سوی دیگر بازار، معامله‌گران حقوقی در سمت تقاضا فعال‌تر هستند. ارزش خریدهای حقوقی‌ها 734 میلیارد تومان و ارزش فروش‌های آن‌ها 404 میلیارد تومان است. 

عرضه و تقاضا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید