در یک نظرخواهی اعلام شد

پیش‌بینی 5 کارشناس از تحولات امروز بورس تهران + جدول

کدخبر: ۳۹۰۱۱۱
اقتصادنیوز: 5 تحلیل‌گر شرکت کننده در نظرخواهی دنیای اقتصاد، تحولات بورس در 14 بهمن‌ماه 1399 را پیش‌بینی کردند.
پیش‌بینی 5 کارشناس از تحولات امروز بورس تهران + جدول

به گزارش اقتصادنیوز این روزها بازار و رفتار معامله‌گران تا حدود زیادی هیجانی شده است ودر نتیجه نوسانات نیز سریع و در بسیاری از موارد غیر قایبل پیش‌بینی است.مباحث سیاسی داخلی و هم‌چنین نتایج تعاملات دیپلماتیک ایران با ایالات‌متحده و سایر امضا کنندگان برجام فضای بورس پر ابهام کرده است.

در این فضا برخی تحلیل‌گران تاکید می‌کنند: به نظر می‌رسد بازار که با مقاومت یک میلیون و دویست و هشتاد هزار واحدی مواجه است تحت تاثیر سخنان ریس بانک مرکزی در مورد افت دلار و تاثیر پیش بینی سود سهام شرکت ملی مس بر صنایع مشابه کماکان توان عبور از مقاومت یاد شده را نداشته باشد. به این ترتیب با جذابیت هر چه بیشتر سهام شرکت‌های کوچک و این نکته که شاخص هم‌وزن مستعد واگرایی منفی است بازار به استقبال این گروه از سهام برود.

به نظر می رسد سرمایه گذاران همزمان با چندین ریسک دست و پنجه نرم می‌کنند و این موضوع باعث شده رفتار کاملا هیجانی در روزهای اخیر را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد این موضوع تا انتهای سال نیز ادامه دار باشد. پیش بینی می شود بازار سه شنبه نیز بازاری پر نوسان با برآیند تغیر کمتر از یک درصد در شاخص کل را شاهد خواهیم بود.

J10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید