اقتصادنیوز بررسی کرد

ایستگاه بعدی بورس تهران کجاست؟

کدخبر: ۳۹۱۱۴۴
اقتصادنیوز: سطح حمایت بعدی شاخص بورس کجاست؟ این سوالی است که سهام‌داران نگران در پی پاسخ آن هستند.
ایستگاه بعدی بورس تهران کجاست؟

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل در روز شنبه 37 هزار واحد ریزش کرد و سطح حمایت مهم یک میلیون و 135 هزار واحد را از دست داد. 

تداوم نزول شاخص بورس 

در معاملات اولین روز هفته شاخص‌ بورس باز هم نزول کرد تا در مجموع 4 روز اخیر بیش از 115 هزار کاهش یافته باشد. روز شنبه شاخص کل بورس 37 هزار و 623 واحد به سطح یک میلیون و 135 هزار واحد رسید.

ایستگاه بعدی

سطح حمایت، سطحی از شاخص است که د‌ر آن احتمالا تقاضا‌کنند‌گان سهام زیاد‌ می‌شوند‌ و رشد تقاضا موجب رشد شاخص بورس می‌شود. تحلیل‌گران تکنیکی معتقدند بعد از شکسته شدن مرز یک میلیون و 170 هزار واحد، سطح حمایت بعدی رقم یک میلیون و 130 هزار واحد خواهد بود. روز شنبه شاخص بورس به فاصله 5 هزار واحدی سطح حمایت معرفی شده رسیده است اما با توجه به شکسته شدن سطوح حمایتی پیشین و تداوم موج خروج پول‌های حقیقی از بازار سهام به نظر می‌رسد این سطح حمایتی نیز متزلزل است. در نتیجه سهام‌داران می‌توانند به سطح حمایت بعدی یعنی یک میلیون و 100 هزار واحد چشم داشته باشند. 

با این حال تحلیل‌گران تکنیکی معتقدند با توجه به صف‌های فروش در نماد‌های شاخص‌ساز، عبور از محدوده یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد و حرکت به سمت یک میلیون واحد نیز دور از ذهن نیست و تا زمانی که روند نزولی بورس متوقف نشود و نشانه‌های شکل‌گیری روند صعودی در بازار دیده نشود می‌توان انتظار شکسته شدن سطوح حمایتی را داشت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید