صعود بورس در آخرین شنبه معاملاتی بهمن/ افزایش تقاضا در اغلب نمادها

کدخبر: ۳۹۲۵۴۱
بورس تهران آخرین شنبه معاملاتی بهمن ماه خود را با اعمال قوانین جدید، با افزایش تقاضا و رشد قیمت آغاز به کار کرد.
صعود بورس در آخرین شنبه معاملاتی بهمن/ افزایش تقاضا در اغلب نمادها

به گزارش اقتصادنیوز،  بورس تهران آخرین شنبه معاملاتی بهمن ماه خود را با اعمال قوانین جدید، با افزایش تقاضا و رشد قیمت آغاز به کار کرد.

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 34 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 249 واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم سبزپوش شد و با صعود 7 هزار واحدی  430 هزار و 276 واحد را ثبت کرد.

بورس

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

فارس، فولاد، و فملی اثرگذارترین نمادها در سبزپوشی شاخص هستند و نماد‌های سصفها، کلوند و چفیبر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در گروه فلزات اساسی نماد فملی با صف خرید بالای ۱۷۱ میلیون سهمی در قیمت ۱۱۵۲ تومان آغاز بکار کرد و فولاد با صف خرید بالای ۱۴۱ میلیون سهمی دنبال می‌شود. ذوب در قیمت ۴۵۵ تومان رشد ۵ درصد دارد.

در گروه خودرویی‌ها خبر آزاد سازی قیمت خودرو همچنان در این گروه در حال دست به دست شدن است و امروز نیز شاهد شروعی مثبت و پر تقاضا در عمده نماد‌های این گروه هستیم. خودرو در قیمت ۲۹۱ تومان با رشد ۶ درصد همراه است و خساپا در قیمت ۲۴۹ تومان با رشد حداکثری با صف خرید بالای ۷۰۰ میلیون سهم همراه است.

در گروه بانکی‌ها وبملت در قیمت ۴۲۱ تومان رشد ۴ درصد دارد. وتجارت رشد ۵ درصد و در قیمت ۳۰۴ تومان داد وستد می‌شود. وبصادر در قیمت ۲۷۶ تومان رشد ۴.۵ درصدی دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید