معاملات بازار سهام در یک نگاه؛

ترافیک صف فروش در بورس +اینفو

کدخبر: ۳۹۴۴۸۷
امروز ارزش صف‌های فروش 57 درصد افزایش یافت و 4 هزار و 712 میلیارد تومان شد که بالاترین رقم در 23 روز کاری گذشته از پایان دی ماه به این سو است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با افت 10 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 222 هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز هزار و 147 واحد نزول کرد و در سطح 437 هزار و 177 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 98 واحد افت کرد و به رقم 17 هزار و 402 واحد رسید.

سهم‌های تاثیرگذار بر شاخص 

در معاملات امروز فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)، فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) و شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) بزرگان قرمزپوش بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند.

افت ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 9 هزار و 212 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌شنبه 7 درصد کاهش یافته است. نکته جالب توجه آنکه امروز ارزش معاملات فرابورس بیش از 2 برابر بیشتر از ارزش معاملات بورس بود. همچنین ارزش معاملات خرد 47 درصد کاهش یافت و به رقم 2 هزار و 705 میلیارد تومان رسید. 

رشد ارزش صف‌های فروش 

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز ‌شنبه 34 درصد کاهش یافت و به رقم 182 میلیارد تومان رسید. ارزش صف‌های فروش نیز 57 درصد افزایش یافت و 4 هزار و 712 میلیارد تومان شد که بالاترین رقم در 23 روز کاری گذشته از پایان دی ماه به این سو است. 

 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید