افت 4600 واحدی شاخص کل/ بورس عقب نشینی کرد

کدخبر: ۳۹۶۸۳۴
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 4600 واحدی در سطح یک میلیون و 181 هزار واحد قرار گرفت
افت  4600 واحدی شاخص کل/ بورس عقب نشینی کرد

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 4600 واحدی در سطح یک میلیون و 181 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم سرخپوش شد و با ریزش 31 واحدی 431 هزار و 600 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

اپال، برکت و خبهمن بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی شپنا و خودرو بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در شروع معاملات آخرین روز هفته، شاهد فشار فروش کمتری به نسبت روز گذشته هستیم و در اکثر نماد‌ها در محدوده بالاتر ازکف قیمت روزانه آغاز بهکار کردند.

در جریان متعادل گروه بانکی‌ها شاهد نوسانات مثبت و نشان دادن واکنش به محدوده حمایتی در نماد وتجارت هستیم و سهم اکنون در قیمت ۲۵۹ تومان با رشد بیش از ۱ درصد آغاز بکار کرد. وبملت در قیمت ۳۶۳ تومان دنبال می‌شود.

در گروه خودرویی‌ها نماد خساپا در قیمت ۲۲۵ تومان با صف فروش ۱۵۴ میلیون سهمی مواجه است و خودرو در قیمت ۲۴۵ تومان با افت حداکثری مواجه است. خگستر در قیمت ۲۹۱ تومان قرار دارد و سایر نماد‌ها در مدار منفی قرار دارند.

فرآورده‌های نفتی یکی پس از دیگری در محدوده منفی و با افت تقاضا مواجه هستند و شاهد شکل گیری صفوف فروش کم حجم و بی رمق بروی نماد‌های این گروه هستیم. در روانکار‌ها نماد شبهرن با رشد بیش از ۳ درصد و در قیمت ۵۴۴۹ تومان دنبال می‌شود.

صف خرید اپال عرضه شد و سهم در قیمت ۱۶۲۳ تومان در حال داد وستد است. حجم معامله بیش از ۱۷۵ میلیون سهم است.

بورس ساختمان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید