افت 4500 واحدی شاخص بورس تهران/ 3 سهام سبز امروز

کدخبر: ۳۹۷۴۸۳
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 4500 واحدی در سطح یک میلیون و 181 هزار واحد قرار گرفت.
افت 4500 واحدی شاخص بورس تهران/ 3 سهام سبز امروز

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 4500 واحدی در سطح یک میلیون و 181 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما سبزپوش شد و با رشد 174 واحدی 431 هزار و 439 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

برکت، شسپا و شبهرن بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی شستا و شپنا بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در گروه بانکی‌ها شاهد نوسانات مثبت در نماد‌های ونوین و وپست هستیم. وبملت در قیمت ۳۵۲ تومان با افت حداکثری دنبال می‌شود. دی در قیمت ۲۰۹۳ تومان با صف فروش مواجه است. وبصادر افت حداکثری را تجربه می‌کند.

برکت و پترول بر مدار مثبت قرار گرفتند.

خودرویی‌ها تماما در کف قیمت روزانه با افت تقاضا مواجه هستند و خساپا در قیمت ۲۲۲ تومان با صف فروش ۳۹۴ میلیون سهمی مواجه است. خودرو در قیمت ۲۴۱ تومان با صف فروش ۱۸۱ میلیون سهمی دارد.

در گروه فرآورده‌های نفتی، روانکار‌ها در محدوده مثبت و با افزایش تقاضا همراه هستند. شسپا در قیمت ۱۵۹۳ تومان با صف خرید همراه است. شبهرن رشد ۴ درصدی دارد. شبریز نیز در مدار مثبت و در قیمت ۲۷۹۵ تومان داد وستد می‌شود.

نماد اپال در قیمت ۱۵۸۷ تومان با صف فروش ۷۴ میلیون سهمی مواجه است. شستا در قیمت ۱۸۲۲ تومان دنبال می‌شود و افت بیش از ۱ درصد دارد.

در گروه محصولات شیمیایی نماد پترول در مدار مثبت قرار گرفته و سهم در قیمت ۸۹۵ تومان دنبال می‌شود. آریا افت حداکثری دارد. شگویا نیز در قیمت ۷۹۵ تومان با افت قیمت مواجه است. فارس در قیمت ۸۲۴ تومان قرار دارد.

در گروه دارویی‌ها نماد برکت در قیمت ۲۹۹۶ تومان با گذر از حجم بیش از ۱۷ میلیون سهم با صف خرید بالای ۳۵ میلیون سهم روبروست.

بورس تهران تالار سهام بازار سهام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید