افت 5 هزار واحدی بورس تهران/ شاخص ها سرخپوش شدند

کدخبر: ۴۰۴۷۲۰
بورس تهران امروز هم همانند روز‌های قبل با افزایش عرضه و قدرت نمایی فروشندگان آغاز به کار کرد.
افت 5 هزار واحدی بورس تهران/ شاخص ها سرخپوش شدند

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 5 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 235 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 285  واحدی 435 هزار و905  واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس هم منفی شد و  به 17 هزار و 816 واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

نماد‌های دامین، غپاک و قپیرا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، شستا و فارس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

تالار سهام بورس تهران

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

بورس تهران امروز هم همانند روز‌های قبل با افزایش عرضه و قدرت نمایی فروشندگان آغاز به کار کرد. نبود نقدینگی و البته کاهش اعتماد عمومی سهامداران؛ موجب خروج نقدینگی از بازار در این روز‌ها شده و امروز هم شاهد قرار گرفتن عمده نماد‌های بزرگ و کوچک در کف قیمت روزانه هستیم. در این لحظه ۲۴۷ نماد با صف فروش به ارزش ۲ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان مواجه است.

در میان عرضه‌های حاکم شده در گروه بانکی‌ها شاهد سبز پوشی معاملات نماد وبملت و قرار گرفتن سهم در قیمت ۳۹۰ تومان هستیم.وپاسار در قیمت ۱۳۳۳ تومان با نوسان مثبت همراه شد.

خبر افزایش نرخ سیمان موجب شد تا امروز شاهد نوسانات مثبت برخی از نماد‌های این گروه باشیم. سمازن سیتا و ساراب مثبت دنبال می‌شوند.

در جریان معاملات منفی و پر عرضه گروه فلزات اساسی؛ نظاره گر رشد بیش از ۱ درصدی قیمت در نماد کاوه هستیم و سهم اکنون در قیمت ۲۰۱۵ تومان در حال داد و ستد است. میدکو از دیگر نماد‌های مورد توجه بازار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید