رکود معاملات در بازار سهام؛

بورس هفته را نزولی به پایان برد/ کاهش ارزش معاملات سهام +اینفو

کدخبر: ۴۰۷۲۶۲
در آخرین روز کاری هفته شاخص‌های بازار نزول کردند و ارزش معاملات سهام 44 درصد کاهش یافت.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با ریزش 12 هزار و 527 واحدی به رقم یک میلیون و 207 هزار و 62 واحد رسید. ریزش 12 هزار واحدی شاخص بیشترین ریزش در 12 روز کاری گذشته از 15 فروردین به این سو است.

شاخص هم وزن نیز هزار و  613 واحد پائین آمد و در سطح 430 هزار و 70 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 55 واحد افت کرد و به رقم 17 هزار و 728 واحد رسید.

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز «فارس»، «فولاد» و «فملی» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل داشتند. در مقابل نمادهای بانکی وپاسار، وبملت و وکار بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس شستا صدرنشین است و وبملت و فملی در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز آریا، بگیلان و صبا پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند. 

در اکوایران ببینید:لغو جلسه سران قوا با موضوع بورس

کاهش ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 9 هزار و 316 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌گذشته 2 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 44 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 2 هزار و 66 میلیارد تومان رسید.

افزایش ارزش صف‌های فروش

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز سه‌شنبه 5 درصد کاهش یافت و در رقم 48 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 8 درصد افزایش یافت و 4 هزار و 194 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید